Hoofdsponsor verlengt met 3 jaar!
Klink Nijland GWW opnieuw hoofdsponsor Ribs & Blues. Grond-,weg -en waterbouwbedrijf uit Raalte beloont wederzijdse klik met nieuw contract.
Ook de komende drie jaar is Klink Nijland GWW Raalte (grond-, weg- en waterbouw) hoofdsponsor van Ribs en Blues. De samenwerking afgelopen drie jaar is uitstekend bevallen, het klikte tussen ons en er was veel wederzijds respect, zo zeggen Ton Groot Beumer en Frans Rouwenhoff (bestuursleden Ribs en Blues) en Roland Koerhuis en Herman Nijland (Klink en Nijland) bijna in koor.
“Het mooiste is toch wel dat het een echt Raalter bedrijf is, dat past het beste bij een Raalter festival,” zo zegt Rouwenhoff tevreden. Als een contract afloopt met een grote sponsor, dan is het altijd even spannend; “Natuurlijk speelt daarbij de gunfactor een grote rol. We zijn blij dat het ons ook nu weer zo goed gelukt is. Als Ribs en Blues staan we er toch goed op bij al onze sponsors, groot en klein. We hebben zeker niet te klagen over de animo. Daar investeren we ook veel tijd en energie in.”
“Het mooie van Klink Nijland is dat ze hier hun eigen geld als bedrijf in steken. Ik ben zelf ook ondernemer en weet dat je dan echt hart moet hebben om zoiets te doen. Dat waarderen we zeer,” vult Groot Beumer aan.
Ronald Koerhuis en Herman Nijland hebben er niet lang over hoeven na te denken voordat ze besloten om de komende drie jaar hoofdsponsor te blijven. “Het is ons afgelopen drie jaar heel goed bevallen. We zien dit als iets waar we onze betrokkenheid als bedrijf met het lokale en regionale verenigingsleven laten zien. En het is goed voor je uitstraling. Puur zakelijk gezien haal je er niet echt rendement uit, al is vergroting van je naamsbekendheid belangrijk, maar daar is het ons ook niet echt om te doen.”
De hoofdsponsor kan goede relaties voor het festival backstage uitnodigen voor een VIP-behandeling, maar daarover twijfelen Koerhuis en Nijland nog. “Eigenlijk willen we het liefste zelf ons feestje tijdens Ribs en Blues vieren,” geeft Koerhuis eerlijk toe. “Misschien dat we dat volgend jaar Pinksteren een keer gaan doen met goede relaties zoals aannemers,” peinst zijn compagnon. Om daarna al dan niet serieus een ideetje te lanceren: “Tijdens de Military in Boekelo zagen we sponsornamen op de toiletten. Dat is wel een hele mooie plek om goed gezien te worden…”
U kunt meer van het nieuws op de bron lezen